Chevignon, a városi elegancia

A légierő egyik pilótájáról, Charles Chevignonról elnevezett, és Guy Azoluay által 1979-ben alapított alapított Chevignon márka főképp férfiaknak tervez hétköznapi, ready-to-wear ruházatot és parfümöket. Sikerét két, az 1950-es évek Amerikája ihlette darabbal alapozta meg: az aviátor stílusú, mesterséges eljárással öregített bőrdzsekikkel és az úgynevezett Togs down kabátokkal. Ezen kabátok jellemzői a lecsatolható ujjak, a bőr vállrész és a hátára hímzett kacsa.

A márkának két fő vonala van a Legend és az Unlimited. A Legend hétköznapi, könnyed stílus kényelmes, nélkülözhetetlen darabokkal. Az Unlimited képviseli a városi eleganciát, amelyet a kortárs esztétika ihletett.

Legnépszerűbb parfümjük a citrusos-aromás Best of Chevignon 1995-ben jelent meg. A parfüm tökéletesen illeszkedik ahhoz az életérzéshez, amelyet a Chevignon márka képvisel.

  

2009-ben jelent meg a Forever Mine parfümpáros, amely örök szerelmet ígér, és az összetartozást szimbolizálja. A férfi változat orientális-fás illat kardamommal, bergamottal, szerencsendióval, jázminnal, tonkával és ámbrával. Míg a Forever Mine for Women egy chypre-gyümölcsös parfüm, citrommal, piros bogyós gyümölcsökkel, rózsával, fréziával, lótusszal és jázminszirmokkal, valamint szantálfával, pézsmával és pacsulival.

Az örök szerelem története 2010-ben is folytatódott a Chevignon Forever Mine Into The Legend parfümpárossal.